برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

آزمون آزمایشی وکالت، طرح های آزمونی وکالت، برنامه ریزی راهبردی و پویا، پشتیبانی، کلاس اینترنتی موسسه فراهدف
منابع آزمون وکالت و نحوه مطالعه آزمون وکالت
ویژه وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مشاوره رایگان: 66921529 - 021
مشاوره رایگان: 88801883 - 093
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیوندها

برنامه ای ویژه، بلند مدت و کامل برای افراد هدفمند

طرح آموزشی-آزمونی معمار وکالت

ویژه آزمون وکالت96

طرح آموزشی-آزمونی معمار وکالت ، بهترین جایگزین برای آزمون آزمایشی می‌باشد، که برای اولین با توسط موسسه فراهدف ارائه می‌شود. طرح‌های آموزشی معمار با پوشش عوامل قبولی در آزمون وکالت می‌تواند نتیجه بهتری را برای شما رقم بزند.


در طرح آموزشی معمار، از زمان ثبت‌نام تا شب آزمون خدمات به شرح ذیل خدمت شما ارائه می‌شود:


اصول علمی مطالعه و مرور

پس از ثبت‌نام ابتدا اصول علمی مطالعه و نحوه مرور ارائه می‌شود، چرا که یکی از مشکلات اساسی داوطلبین ندانستن اصول علمی مطالعه و نداشتن مرور منطقی است، و نتیجه مطالعه و مرور با روش اشتباه، منجر به از دست رفتن زمان و نگرفتن نتیجه می‌شود.

برنامه‌ریزی راهبری

از آنجا که داوطلبین مختلف دارای شرایط خانوادگی، اشتغال و سطح علمی متفاوت هستند لذا باید برنامه‌ریزی با شرایط داوطلب سازگاری داشته باشد. بر همین اساس پس از گرفتن اطلاعات شما، برنامه‌ریزی بصورت راهبردی (بر اساس شرایط شما) انجام می‌شود. در ضمن برنامه به صورت پویا و هفته به هفته با توجه به اجرای هر داوطلب ارائه خواهد شد. در این برنامه منابع نیز بصورت فردی به شما معرفی می گردد.

در این مرحله پایه سازی برای هر دس انجام می‌شود و با تاکید بیشتر بر دروس ضعیف، شرایط آن درس با اجرای شما به سطح بالاتر و بهتری ارتقا پیدا میکند همینجاست که می توانید از ضعیف بودن در درسی خاص در این مرحله خداحافظی کنید.


ارائه نکات تست‌زنی و مدیریت در آزمون

با عنایت به این مهم که قبل از شروع هر کاری باید ابزار و روش انجام آن کار را بدانید، قبل از شروع آزمون‌ها نکات تست‌زنی و مدیریت آزمون به شما داده شده و پشتیبان آنها را برایتان تشریح می‌کند.


برنامه آزمون به همراه برنامه‌ریزی مطالعاتی آزمون

قبل از شروع آزمون‌ها، برنامه آزمون در اختیار شما قرار میگیرد که در این برنامه منابع مطالعاتی، مباحث، مواد و حتی قوانین خاص جهت مطالعه مشخص شده‌اند، و شما با خیال آسوده فقط مطالعه کنید. اما مسئله‌ای که اکثر داوطلبان از آن غافل هستند نداشتن برنامه‌ریزی مطالعاتی برای آزمون است که باعث می‌شود در آزمون‌های آزمایشی نتوانند به هدف خود برسند، بر همین اساس فراهدف برنامه‌ریزی مطالعاتی برای آزمون را نیز انجام می‌دهد.


28 مرحله آزمون آزمایشی

آزمون‌ها که فاصله زمانی آنها با توجه به حجم آزمون‌ها مشخص شده است و این حجم مطالب آزمون را یک داوطلب متوسط به راحتی می‌تواند مطالعه نماید.


7 مرور در زمان خاص

مرور‌کردن تاثیر بسزایی در یادگیری دارد اما مروری که در یک زمان خاص انجام شود، می‌تواند باعث نشست اطلاعات در ذهن شما شود، در غیر اینصورت زمان زیادی از وقت شما هدر خواهد شد و یادگیری به خوبی انجام نمی‌شود. لذا در طرح آموزشی-آزمونی معمار، داوطلب 7 بار مطالب را در زمانی که بایستی مرور صورت پذیرد، مرور می کند.


هدف از آزمون دادن

شرکت در آزمون باعث می‌شود که از وضعیت خود مطلع شوید و ایرادات خود را برطرف کنید، پس مهمترین قسمت آزمون این است که بتوانید ایرادات خود را شناسایی و آنها را برطرف نمایید، اما از آنجا که با کارنامه‌های "درصد"، "نمودار"، "پاسخنامه تشریحی"، "تراز" و ... نمی‌توانید ایرادات را شناسایی کنید، فراهدف کارنامه هوشمندی را بلافاصله پس از آزمون، (بجز کارنامه ذکر شده) با شما ارائه می کند، که ایرادات خود را بلافاصله و بدون صرف هیچ زمانی می‌توانید ملاحظه نمایید و به دنبال رفع آنها باشید.


پشتیبانی جهت کنترل اجرا و رفع ایرادات

پس از آزمون همانطور که شما به عنوان داوطلب موسسه در کارنامه هوشمند خود ایرادات را ملاحظه می کنید، پشتیبان شما نیز به کارنامه‌های شما دسترسی داشته و با توجه به ایرادات بهترین راه حل را به شما ارائه می‌کنند تا رفته‌رفته ایرادات خود را برطرف کنید.


جمع‌بندی نهایی

آخرین قسمت کار، جمع‌بندی نهایی است، به همین دلیل است که می‌گویند: " کار را آن کرد، که تمام کرد. " چون کار ناتمام و ابتر نتیجه ای را در بر نخواهد داشت، در دوره جمع‌بندی، برنامه‌ریزی مطالعاتی و تستی ویژه با توجه به اجرای در طول دوره و شرایط شما انجام خواهد شد. که با جمع‌بندی خوب به سراغ آزمون وکالت 96 بروید.


با استفاده از طرح آموزشی-آزمونی معمار وکالت، محکمتر برای آزمون وکالت گام بردارید.




تسهیلات ثبت‌نام طرح آزمونی معمار وکالت l وکالت۹۶

تا 10 شهریور

نقد
اقساط
250 هزار تومان تخفیف
پرداخت طی 9 قسط



در طرح آموزشی-آزمونی معمار وکالت، کلیه فاکتورهای قبولی در آزمون وکالت بصورت کامل پوشش داده می‌شود.


اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام:

ارسال نام و عدد 967 به شماره پیامک 02188801883

ارسال نام و عدد 967 به شماره تلگرام 09105372070

رزرو و مشاوره فراهدف

برای ثبت نام کلیک کنید.



مزیت‌های طرح آموزشی- آزمونی معمار وکالت

1- برنامه‌ریزی راهبردی با شرایط فردی هر داوطلب

2- مطالعه اصولی و علمی‌که منجر به یادگیری سریع می‌شود.

3- مرور در زمان خاص، سبب تسلط شما به مباحث می‌شود.

4- دروس ضعیفتان در دوره همسان‌سازی تقویت می‌شود.

5- نکات تست زنی و نحوه استفاده آنها در آزمون را می‌آموزید.

6- مدیریت آزمون و زمان را فرا می‌گیرید.

7- ایردات خود را بصورت هوشمند و بلافاصله پس از اتمام آزمون ملاحظه می‌کنید پس نیازی نیست کسی ایراداتتان را اعلام کند.

8- پشتیبانی فردی که پشتیبان بصورت خصوصی فقط کارنامه‌ شما را بررسی کرده و با توجه به ایرادات راهکارهای شخصی با شرایط شما ارائه می‌کند.


سوالات متداول:

1- از چه زمانی برای آزمون وکالت96 می‌توان با این برنامه شروع کرد.

از همین امروز. چرا که پس از ثبت نام برنامه‌ریزی راهبردی انجام می‌شود پس هر چه زودتر ثبت نام خود را انجام دهید بیشتر و بهتر از مرحله همسان سازی استفاده می‌کنید.

2- چرا طول دوره زیاد است؟

از آنجا که اغلب داوطلبین  به خاطر راهنمایی های اشتباه، متاسفانه پشت کنکور وکالت می‌مانند، طرح معمار وکالت با اصلاح مسیر و روند اجرا در این پروسه زمانی به صورت پایه‌ای داوطلب را برای آزمون وکالت آماده می‌کند.

3- ما که تهران سکونت نداریم چطور می‌توانیم از این برنامه استفاده کنیم؟

در راستای توسعه عدالت آموزشی، خدمات این طرح در سراسر کشور بصورت یکسان ارائه می‌شود و تفاوتی نمی‌کند تهران، شهرستان و یا خارج از کشور سکونت داشته باشید.

4- این تعداد مرور در این بازه زمانی منطقی به نظر نمی‌رسد.

بدون این برنامه این تعداد مرور کار بسیار مشکلی است. اما در طرح آموزشی آزمونی مرورها بر اساس یادگیری مغز پیاده سازی شده است و این تعداد مرور قابل دسترسی است. متذکر می‌شویم اگر داوطلب به نکاتی که در برنامه‌ریزی مطرح می‌شود عمل کند می‌تواند 2 بار دیگر به این مرورها اضافه کند.


ضمانت فراهدف:

طرح آموزشی- آزمونی معمار وکالت به نحوی پیاده سازی شده است که کلیه فاکتورهای قبولی در آزمون وکالت را کاملاً  پوشش می‌دهد و در صورت اجرای برنامه قبولی شما 100% می‌شود. ضمانت فراهدف نسبت به این طرح استرداد بقیه شهریه در صورت نارضایتی داوطلب از برنامه است.


پیشنهاد منحصر به فرد (تا 20 مرداد):

288 تومان تخفیف = در پرداخت شهریه بصورت نقدی

9 قسط= در پرداخت شهریه بصورت اقساط



enlightened فاکتور های قبولی در آزمون وکالت 

enlightened تفاوت و برتری طرح های آزمونی به آزمون  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی