برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

آزمون آزمایشی وکالت، طرح های آزمونی وکالت، برنامه ریزی راهبردی و پویا، پشتیبانی، کلاس اینترنتی موسسه فراهدف
منابع آزمون وکالت و نحوه مطالعه آزمون وکالت
ویژه وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مشاوره رایگان: 66921529 - 021
مشاوره رایگان: 88801883 - 093
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیوندها

راه حل قبولی در آزمون وکالت با وجود کاهش ظرفیت‌ها و افزایش آمار فارغ‌التحصیلان رشته حقوق


اغلب داوطلبین آزمون وکالت بر این باورند که برای قبولی باید چند سال در این آزمون شرکت کنند، هر چند این باور اشتباه است، اما قوانین کائنات می‌گوید هر آنچه شما باور داشته باشید برایتان محقق می‌شود.
برای فرار از این تله که داوطلب برای خودش ایجاد می‌کند چند راه حل وجود دارد که رعایت آنها تأثیر بسیار زیادی در قبولی خواهد داشت.


1- تغییر نگرش و باور:
آزمون وکالت همانند کنکورهای دیگری است که با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، پس باور داشته باشید که با تلاش مطلوب می‌توانید پروانه وکالت را کسب کنید. باور به اینکه می‌توانید همین امسال در آزمون وکالت قبول شوید. البته این باور باید منطقی و قطعاً همراه با تلاش برای قبولی در این آزمون باشد.


2- زودتر از خودتان برای آزمون وکالت شروع کنید.
تنبلی عادتی جدانشدنی از بشریت و خصوصاً ما ایرانیان امروز است، که با این عادت تا حد امکان شروع هر کاری خصوصاً مطالعه را به تاخیر می‌اندازیم و پس از شروع هم می‌خواهیم زودتر به قله برسیم، نتیجه این نوع اقدام برای قبولی چیزی جز چند سال انتظار برای قبولی نیست چون در مسیر درست حرکت نکرده ایم.
دانشجویان حقوق که وکالت را به عنوان حرفه شغلی خود مدنظر دارند باید از ترم‌های پایانی، برای وکالت منسجم شروع کنند و منتظر نباشند که بعد از فراغت از تحصیل برای آزمون وکالت شروع کنند، چرا که در آن صورت باید چند سال پشت کنکور وکالت را تجربه کنند، که تجربه‌ای بسیار تلخ و سنگین است. پس سعی کنید به دوستان خود کاری نداشته باشید و اگر وکالت برایتان حائز اهمیت است زودتر از خودتان مطالعه برای آزمون وکالت را شروع کنید تا هر چه زودتر به قبولی در این آزمون دست پیدا کنید. موسسه فراهدف خدمات خود برای وکالت 96 را از هم اکنون آغاز کرده که شما داوطلب گرامی که تمایل دارید با برنامه پیش بروید بتوانید همراه باشید.


3- انتخاب منابع آزمون وکالت
از آنجا که همه ما در وحله اول به دنبال راحتی هستیم و بعد الباقی اولویت‌ها، برای انتخاب منابع ازمون وکالت در دنیای اینترنت جستجویی می‌کنیم و نظرات رتبه‌های برتر و منابع مورد مطالعه آنها و موسسات مختلف را می‌بینیم و لیست کتاب‌ها را برای خرید تکمیل می‌کنیم، برخی با مراجعه حضوری به کتابفروشی در تهیه منابع اگر کتابی موجود نباشد به راحتی آب خوردن فروشنده کتابی دیگر پیشنهاد می‌کند و داوطلب از همه جا بی‌خبر هم آنرا تهیه می‌کند، خوشحال به خانه برمی‌گردد و مطالعه را شروع می‌کند و در ادامه با دوستان و نظرات افرادی که برای آزمون مطالعه می‌کنند و انبوه دیگر منابع آشنا می‌شود، وسوسه تهیه آنها و مطالعه نیز به سرش می‌زند و ...
در اینجا به نکته‌ای بسیار مهم و اساسی توجه نشده و آن متفاوت بودن افراد از لحاظ سطح علمی، زمان مطالعه، سرعت یادگیری و ... است.  عدم رعایت این موراد در انتخاب منابع باعث اتلاف زمان و عدم یادیگیری مطلوب می‌شود. پس قبل از تهیه منابع ابتدا به شرایط خود توجه کنید و اگر اطلاعاتتان در زمینه منابع به اندازه کافی است منابع رانتخاب کنید، وگرنه با راهنمایی مشاور منابع را انتخاب کنید.
به راستی آیا منابع که دیگران با آنها قبول شده‌اند برای ما خوب است.
موسسه فراهدف نیز در کلیه طرح‌های خود بدون هیچگونه افراط و تفریط در منابع، بهترین منبع مطالعاتی را با شرایط شما در نظر می‌گیرد. در خصوص تهیه منابع هم میتوانید بصورت رایگان با مشاورین فراهدف در ارتباط باشید.

4- مطالعه اصولی و علمی
اکثر متقاضیان شرکت در آزمون وکالت پس از اینکه برای شرکت در این آزمون تصمیم گرفتند، در اولین اقدام منابع را تهیه و بدون توجه به حجم زیاد منابع، فاصله زمانی تا آزمون، اصول علمی مطالعه و ... مطالعه خود را شروع می‌کنند. و با همان روشی که قبلاً مطالعه می‌کرده‌اند، برای آزمون وکالت مطالعه می‌کنند. پس از چند ماه متوجه می‌شوند که بسیاری ازمباحث خوانده شده را به یاد ندارند و فراموش کرده‌اند. در این لحظه با گفتن اینکه من کند ذهن هستم درپوشی می‌گذارند بر روی اجرای ناقص خود و بهانه‌ای برای رها کردن مطالعه و این یعنی پایان خواسته‌ی بزرگ برخی از داوطلبین آزمون وکالت است.
توجه داشته باشید که قبل از شروع مطالعه برای آزمون وکالت، اصول و قواعد آنرا بدانید، که با مطالعه علمی و مرور در زمان خاص سطح یادگیری خود را بالا ببرید. این مورد یعنی مطالعه علمی و مرور در زمان خاص در کلیه طرح‌های آموزشی-آزمونی فراهدف به داوطلب آموزش داده می‌شود.


5- همسان‌سازی دروس
اکثر کارنامه‌های آزمون وکالت از این حکایت می‌کند که بسیاری از داوطلبین در برخی از دروس بسیار ضعیفتر هستند و این ضعف با توجه به تأثیر " تراز " در آزمون وکالت به شدت به ضرر داوطلب می‌باشد، پس برای رسیدن به این مهم بایستی دروس خود را همسطح کنیم.
اما این هم‌سطح کردن یا همسان‌سازی چه زمانی و چگونه باید انجام شود؟
همسان‌سازی باید قبل از ورود به برنامه اصلی مطالعاتی انجام شود تا در اجرای برنامه اصلی دچار مشکلاتی از قبیل ضعیف بودن برخی از دروس، کمبود زمان مطالعه و در نهایت عدم یادگیری مواجه نشویم. با تاکید بر این مهم در طرح‌های آموزشی-آزمونی فراهدف همسان‌سازی دروس انجام می‌شود و داوطلبینی که زودتر با این طرح ها همراه باشند بهتر و کاملتر می‌توانند همسان‌سازی را اجرا کنند.
در مرحله همسان‌سازی، دروسی که داوطلب ضعیفتر هست، تقویت شده و تقریبا هم سطح دروس دیگر می‌شود و این تأثیر بسیار زیادی در اجرای برنامه اصلی دارد و در برنامه اصلی عقب افتادگی و ضعف در یک درس دیگر معنایی ندارد.
این مرحله مهم و اساسی برای اولین بار توسط موسسه فراهدف در طرح آموزشی-آزمونی معمار وکالت به داوطلب ارائه می‌شود.


مشاوره رایگان: 02188801883


طرح و برنامه‌های فراهدف ویژه آمادگی آزمون وکالت 96

طرح آموزشی آزمونی معمار وکالت | وکالت 96

طرح حامی پویا

استاد راهنما
کلاس وکالت 94



عضویت در سامانه پیامک فراهدف
عضویت در کانال فراهدف پرسش و پاسخ درسی فراهدف پرسش و پاسخ مشاوره ای فراهدف مشاوره تلفنی رایگان فرا هدف


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی