برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

آزمون آزمایشی وکالت، طرح های آزمونی وکالت، برنامه ریزی راهبردی و پویا، پشتیبانی، کلاس اینترنتی موسسه فراهدف
منابع آزمون وکالت و نحوه مطالعه آزمون وکالت
ویژه وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مشاوره رایگان: 66921529 - 021
مشاوره رایگان: 88801883 - 093
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیوندها

زمان باقیمانده تا وکالت 95 را چطور عمل کنیم.

در این مقاله به نحوه عمکرد در این فرصت 4 ماه باقیمانده تا آزمون وکالت خواهیم پرداخت و بهترین عمکرد را بیان خواهیم کرد بدیهی است که اجباری در این نوع عمکلرد وجود ندارد و میتوانید با توجه به شرایط خود از آنها بهره ببرید.


اما  با توجه به چند دسته بودن افراد و شرایط مختلف هر داطلب دادن یک برنامه می‌توانست به داوطلبین ضرر جبران ناپذیری بزند، به همین خاطر شما ادامه مطالب را کامل مطالعه نموده و با توجه به شرایط خود بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید.


در تمامی دوران مطالعاتی آزمون وکالت، داوطلبین به چند دسته تقسیم می‌شوند و اکنون که کمتر از 4 ماه به آزمون فرصت باقیمانده است معمولا داوطلبین در 4 دسته قرار می‌گیرند.
دسته اول: داوطلبینی که چندین ماه به خوبی مطالعه کرده‌اند.
دسته دوم: افرادی که با اجرای بدشان در ماه‌های گذشته امیدی به آزمون وکالت ندارند اما فقط در تب و تاب آزمون هستند.
دسته سوم: کسانی که می‌دانند کوتاهی کرده‌اند و به دنبال جبران خطاها و کم کاری‌های گذشته هستند.
دسته چهارم: افرادی که تازه می‌خواهند شروع کنند.

دسته اول معمولا بهترین نتایج آزمون وکالت را به خود اختصاص می‌دهند، این زمان، زمان طلایی برای این دسته است. اگر شما جزو این دسته هستید فقط به مرور منابع و کتاب‌هایی که تا کنون مطالعه کرده‌اید بپردازید منابع جدید را به برنامه وارد نکنید و در کنارش تست کار کنید (دقت کنید تست کار کردن مقوله ای جدا از تست زدن است.) اگر در آزمون آزمایشی شرکت نکرده‌اید حتما در فرصت باقیمانده از آزمون استفاده کنید (آزمون‌های جمع بندی و جامع فراهدف برای این ایام مناسب است.) آن هم ازمونی که نقاط ضعف و ایرادات شما را به خوبی نشان دهد نه صرفا آزمونی که در دسترس باشد یا جامعه آماری بیشتری دارد. (آزمونهای فراهدف با کارنامه هوشمند نقاط ضعف و ایردات را مشخص نموده و پشتیبانی که وکیل هستند راهنمایی می‌کند که چگونه آنها را برطرف کنید.)

موسسه فراهدف اولین موسسه ارائه دهنده کارنامه هوشمند می باشد که از سال 94 این سرویس را ارائه می دهد.


دسته دوم بیشترین فشار روانی را به خود وارد می‌کنند چون نمی‌دانند چه کار می‌کنند. از طرفی می‌خواهند در قبول شوند و از طرفی اقدامی‌عملی و جدی انجام نمی‌دهند. در آزمون هم ثبت نام و شرکت می‌کنند. این دسته خیل عظیم سیاه لشکر آزمون وکالت را تشکیل می‌دهند. اگر شما جزو این دسته هستید و نمی‌خواهید سیاه لشکر آزمون وکالت باشید بایستی سنجیده عمل کنید و با برنامه‌ریزی شانس برای قبولی شما هم وجود دارد. اما عجله نکنید و حتما از مشاوره رایگان فراهدف استفاده کنید. اگر شرایط شما برای ادامه مثبت بود، شروع کنید تا فشار بیهوده به خود وارد نکنید.


دسته سوم به قصور در اجرای خود واقف هستند و تلاش میکنند خود را در لیست قبولی‌ها قرار دهند. اغلب داوطلبین این دسته اقدامات چند بعدی انجام می‌دهند که بسیار خطرناک، پر هزینه و کم بازده است و حتی ممکن است سبب خروج آنها از کورس رقابت شود. پس اگر شما در این دسته قرار دارید صرفا با توجه به عملکرد گذشته خود سعی در پیدا کردن راهی برای رفع کاستی‌ها باشید نه براساس سر و صداهای که ممکن است برای شما بازدهی نداشته باشد. شما نیز می‌توانید بصورت رایگان با شرایط خود مشاوره بگیرید و پس از آن عمل کنید.


دسته چهارم معمولا به دو گروه تقسیم می‌شوند، گروه اول افرادی که دارای بنیه و پیشینه علمی‌خوبی هستند و گروه دوم افرادی پیشینه و بنیه علمی‌خوبی ندارند.
گروه اول با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانند مباحث مطالعاتی را تمام کنند و با مرور، تست کار کردن و جمع بندی خوب، امید به نتیجه داشته باشند. فقط دقت کنید که اگر تجربه تلخی از آزمون وکالت دارید آن تجارب را آویزه گوش خود کرده و آنها را رعایت کنید. ( اگر میخواهید با برنامه پیش بروید فراهدف در این فرصت باقیمانده می‌تواند شما را یاری کند، برای مشاوره و در صورت تمایل شروع با برنامه با 02188801883 تماس بگیرید. )
گروه دوم عموما فارغ التحصیلان جدید هستند، عملکرد این گروه برای آزمون امسال خطر آفرین نیست اما در صورت اجرای اشتباه و نتیجه نگرفتن که احتمالش زیاد است برای سال آینده بسیار خطرناک است. اگر شما جزو این گروه هستید حتما با آینده نگری بیشتری مطالعه خود را شروع کنید، حتما با مشاور آموزشی فراهدف صحبت کنید که آسیب رسانی به خود را برای ازمون وکالت کمتر کنید.


رزرو مشاوره رایگان
رزرو و مشاوره فراهدف

نام خود و عدد 95 را به شماره پیامک 02188801883 ارسال کنید.



ظرفیت  پذیرش وکالت95 | تعداد شرکت کنندگان وکالت95 | اعلام نتیجه وکالت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی