برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

برنامه ریزی | آزمون | کلاس

منابع ازمون وکالت | برنامه ریزی راهبری | آزمون ازمایشی

آزمون آزمایشی وکالت، طرح های آزمونی وکالت، برنامه ریزی راهبردی و پویا، پشتیبانی، کلاس اینترنتی موسسه فراهدف
منابع آزمون وکالت و نحوه مطالعه آزمون وکالت
ویژه وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و کارشناسی ارشد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مشاوره رایگان: 66921529 - 021
مشاوره رایگان: 88801883 - 093
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پیوندها
همسان سازی آزمون وکالت

اهمیت چگونگی مطالعه، مرور و انتخاب منابع مناسب برای آزمون وکالت چقدر است؟


اکثر ما امتحان دروسی که حجم زیادی داشته را تجربه کرده ایم. احتمالا شما نیز به تجربه دیده‌اید که حتی وقتی آن امتحان را خوب یا عالی می‌دهیم، مدت کوتاهی بعد از آن، مقدار کمی از مطالب آن کتاب در ذهنمان باقی مانده است.


با توجه به اینکه آزمون سرنوشت ساز وکالت به مراتب بسیار مهم‌تر از آزمون‌های دوران تحصیل است، لازم است چگونگی نحوه مطالعه-مرور برای سازماندهی آن در ذهن و به خاطر سپاری آسان آنرا فرا بگیریم.

بسیاری از داوطلبان به همان شیوه مطالعه دوران تحصیل برای آزمون وکالت در حال تلاش چند ساله هستند و معتقدند چون به این شیوه آزمون‌های قبل را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، این بار نیز به همان روش می‌توانند قبول شوند ولی متاسفانه نتیجه نهایی چیز دیگری برایشان رقم می‌خورد.


آموزش نحوه مطالعه و مرور از جمله موارد فوق‌العاده مهم و کلیدی است که قبل از شروع کار برای مطالعه آزمون باید آموخته شود.


بعد از یادگیری نحوه صحیح مطالعه برای تثبیت مطالب، باید مرور کنیم. زمان‌بندی مرور مطالب نیز مقوله‌ای مهم است که چنانچه طبق اصول و قوانین مغز صورت نگیرد، یادآوری آن مطلب را دستخوش تغییر می‌کند. عدم مرور در زمان مشخص همانند آشپرخانه‌ای می‌ماند که شما از لوازم موجود در آن آگاهی دارید اما چون چیدمان مشخصی نداشته‌اند برای دسترسی به یک وسیله ممکن است چند ساعت جستجو کنید اما نتوانید وسیله مورد نظر خود را پیدا کنید. حال مرور در زمان مشخص نظم مشخصی به این لوازم می‌دهد که دسترسی به آنها آسان و در زمانی اندک امکان‌پذیر می‌شود.


از مقوله های مهم دیگر موفقیت در این ازمون وکالت که متاسفانه نادیده گرفته می‌شود، انتخاب منابع مطالعاتی مناسب داوطلب است.


برای روشن شدن موضوع، به این مثال توجه بفرمایید. برای اخذ مدرک دیپلم، لازم است دانش‌آموز، در امتحان نهایی، نمره قبولی بیاورد حالا اگر به دانش‌آموز سال اول، دوم و سوم فقط منابعی که سوالات آزمون نهایی طرح می‌شود، معرفی شود چه اتفاقی می‌افتد؟


مسلم است که دانش‌آموز سال دوم نیاز است منابع دیگری را برای درک بهتر منابع آزمون مطالعه کند و نیاز دانش‌آموز سال اول، به مطالعات پیش نیاز، بیشتر است.


آزمون وکالت، در مقیاس بزرگتر، همانند این مثال است. گاهی برخی داوطلبان، بدون توجه به بنیه علمی و نیازهای مطالعاتی خود، به پیشنهاد قبول شدگان (نه متخصصان) منابع مطالعاتی آنها را میخوانند یا از پکیج هایی که برای همه یکسان است، استفاده می‌کند و پس از مدتی، سرخورده می‌شوند.


شخصی سازی منابع، به معنی مطالعه منابع متناسب با توان فعلی علمی داوطلب و ارتقای منابع به منابع آزمون وکالت است.


شما دوست گرامی اگر نحوه مطالعه و مرور صحیح برای به خاطر سپاری حجم عظیم اطلاعات را می‌دانید و منابع متناسب خود را پیدا کرده ید، به شما تبریک می‌گوییم. شما می‌توانید امید بیشتری به موفقیت و قبولی در آزمون وکالت داشته باشید. ولی چنانچه در این موارد مهم با اشکال مواجه هستید توصیه می‌کنیم هر چه زودتر برای نتیجه بهتر و صرفه‌جویی در زمان، آن را فرا بگیرید.


فراهدف در راستای پاسخگویی به این نیاز مهم داوطلبان، طی دوره دوماهه، با هزینه‌ای کم این اصول را آموزش می‌دهد. چنانچه در پی دستیابی به نتیجه بهتر هستید، ما آماده همراهی شما هستیم.


برای دریافت اطلاعات بیشتر،

با شماره 02188801883 تماس بگیرید

و یا عدد 60 را به 02188801883 پیامک کنید.


پیروز باشید.

موسسه فراهدف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی